Tymbark 75 lat http://promocja75.pl

Tymbark, producent popularnych napojów owocowych w Polsce, świętuje 75. urodziny i tworzy specjalne promocje dla swoich klientów. Jedną z takich inicjatyw jest urodzinowy konkurs "Wszystko mi mówi, że wygrałem" zorganizowany przez agencję reklamową CzART przy naszym wsparciu technologicznym.

Zadanie konkursowe polegało na napisaniu historii związanej z tymbarkiem, a także rejestracji unikalnego kodu z kartki urodzinowej dołączanej do promocyjnego 3-paka. Wszystkie historie były ocenianie przez specjalną komisję konkursową, a prace, które cieszyły się największą popularnością w głosowaniu na Facebooku - dodatkowo nagradzane. Co tydzień do wygrania było 10 000 zł na wymarzoną imprezę urodzinową oraz trzy roczne zapasy Tymbarka. Łączna pula nagród to ponad 60000 złotych oraz 6870 litrów napoju.

Przygotowany przez nas design wyraźnie nawiązuje do hasła konkursowego. Śpiewający kapsel tymbarka otaczają kolorowe światła oraz informacje o nagrodach. Wszystkie elementy na stronie zostały starannie dobrane i umieszczone w taki sposób, aby nawet najmłodszy użytkownik nie miał problemu z dostępem do ważnych informacji.

W ramach wsparcia technologicznego wdrożyliśmy system konkursowy, w tym: panel logowania przez formularz lub za pomocą Facebooka, bazę danych użytkowników, synchronizację strony konkursowej z fanpage oraz możliwość głosowania na najlepszą historię. Na stronie znajduje się także lista zwycięzców z odnośnikami do prac, które nadesłali. W razie pytań można było skorzystać z szybkiego formularza kontaktu.

Jest to jedna z kilku akcji promocyjnych agencji CzART, dla których nasza agencja przygotowała design na bazie dostarczonych key visuals oraz wdrożyła niezbędne oprogramowanie. Gratulujemy organizatorom dużego sukcesu w postaci ponad 1100 nadesłanych prac w czasie trwania konkursu!