Kubuś Stypendium http://stypendium.kubus.pl

Przedstawiamy konkurs "Stypendium pierwsza klasa!", organizowany przez agencje reklamową Czart przy naszym wsparciu technologicznym. W ramach akcji promującej markę Kubuś przygotowaliśmy design strony konkursowej na podstawie dostarczonych key visuals oraz wdrożyliśmy kompletne oprogramowanie do przeprowadzenia konkursu w oparciu o system wiadomości SMS.

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie było dokonanie zakupu w sieci Tesco produktów Kubusia objętych promocją na wartość minimum 10 złotych i zachowanie paragonu, który uprawniał do wysłania zgłoszenia i odebrania nagrody. Należało wysłać otrzymany na paragonie kod pod specjalny numer SMS lub zarejestrować go na stronie konkursowej. Wszystkie osoby otrzymywały SMS-a z pytaniem konkursowym. Kto odpowiedział najszybciej, otrzymywał stypendium, pozostałe 25 odpowiedzi udzielonych w najkrótszym czasie wygrywało plecaki. Uczestnicy, którzy nadesłali zgłoszenia najbliżej pełnej godziny otrzymywali piórniki.

Konkurs trwał 3 tygodnie, w tym czasie uczestnicy mieli okazję wygrać jedną z atrakcyjnych nagród: trzy stypendia o wartości 5000 złotych, 75 plecaków oraz 630 piórników. Łączna wartość nagród wyniosła ponad 33 tysiące złotych, a termin ich  przyznawania został celowo skojarzony z zakończeniem semestru szkolnego.

W skład oprogramowania, które wdrożyliśmy w ramach wsparcia technologicznego, wchodzi kompleksowy system obsługi nadsyłanych SMS-ów i rejestrowanych na stronie kodów z paragonu, prezentacja zwycięzców oraz możliwość sprawdzenia wygranej. Zadbaliśmy również o łatwy dostęp do wszystkich treści na przygotowanej przez nas stronie konkursowej, a uczestnicy mogli zadać organizatorowi pytanie w ramach prostego formularza kontaktowego. Konkurs pomimo krótkiego czasu trwania cieszył się dużą popularnością i nie było żadnych problemów z wyłonieniem zwycięzców.