Nic tak nie angażuje Internautów w akcje marketingowe jak możliwość wygrania atrakcyjnych nagród. Wakacjenalajcie.pl o kolejna, po konkursie urodzinowym, kampania promocyjna Tymbarku, na potrzeby której stworzyliśmy stronę internetową. Podobnie jak poprzedni projekt, został on zrealizowany przy współpracy z agencją reklamową CzART.
Tym razem znany producent soków i napojów zachęca do wzięcia udziału w konkursie wakacyjnym. Na stronie internetowej można znaleźć instrukcje przesyłania zgłoszeń, szczegółowy regulamin oraz listy nagród i zwycięzców. Jednym z warunków udziału było dokończenie zdania „Wakacje na lajcie są...”. Efekty kreatywności najwyżej ocenionych uczestników można znaleźć przy liście laureatów.
Osoby chcące wziąć udział w konkursie mogły to zrobić za pośrednictwem formularza online lub wysyłając wiadomość sms. Instrukcje do obu typów zgłoszeń zostały umieszczone na podstronach. Każda z nich ma przejrzystą formę trzech kroków. W przypadku udziału w konkursie za pośrednictwem Internetu, zgłoszenie wysyła się wypełniając formularz znajdujący się na stronie.
Charakterystyczny dla Tymbarku kolor zielony został połączony z pomarańczowym. Różne odcienie tych braw łączą się ze sobą, przywodząc na myśl skąpane w słońcu drzewa uginające się pod ciężarem dojrzałych, tropikalnych owoców. Całość sprawia wrażenie energetycznej i orzeźwiającej. W efekcie działa zachęcająco do wzięcia udziału w konkursie, w którym główną nagrodą są wycieczki na Wyspy Kanaryjskie.